Produkty premium w Lidlu za kilkanaście milionów złotych! Biedronka odpowiada!

Faktem jest, że od dłuższego czasu Lidl i Biedronka prześcigają się w walce o klientów. Sytuacja nie dotyczy tylko produktów spożywczych, ale także tych premium. Klient z grubszym portfelem dla tych dyskontów jest również bardzo ważny.

Lidl zamówił towar marki Wittchen za prawie 14 milionów złotych. Z kolei Biedronka wprowadza do swojej oferty torebki oraz walizki marki Puccini.

Producent skórzanych torebek, marka Wittchen poinformowała, że warunki dostawy wyrobów skórzanych do sklepów sieci Lidl zostały ustalone. Łączna szacowana wartość dostawy ma wynieść około 13,6 milionów złotych netto.

Dodatkowo spółka podkreśla, że oprócz wyżej wspomnianych ustaleń, wcześniej uzyskała od Lidla zamówienie na realizację dostaw skórzanych wyrobów o wartości blisko 16 milionów złotych.

Zdjęcie Produkty premium w Lidlu za kilkanaście milionów złotych! Biedronka odpowiada! #1

Co to oznacza?

Wygląda na to, że w bliskiej przyszłości będziemy mogli nabyć między innymi markowe torebki w bardzo dobrych cenach. Póki co szczegóły nie są znane. Pamiętamy jednak, że gdy marka Wittchen po raz pierwszy pojawiła się na sklepowych półkach – od rana ustawiały się kolejki pod Lidlem.

Biedronka natychmiastowo odpowiedziała. Poinformowała, że wprowadzają do swojej oferty kolekcję walizek i damskich torebek, znanej polskiej marki Puccini. Jeżeli chodzi o ceny tych produktów, to za walizkę będzie trzeba zapłacić około 150-200 złotych, a za torebkę 100-130 złotych.

Ciekawe, jakie będą ceny torebek od Wittchen w Lidlu. Z pewnością już niedługo się przekonamy.

Podobne Posty

Zostawić odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *