Jesteś ZASPANA? Sprawdź jak przetrwać taki dzień!

Jeżeli już po przebudzeniu czujesz, że brakuje Ci energii, chęci do pracy i że to będzie bardzo ciężki dzień to koniecznie wykorzystaj poniższe rady.

Stosowanie się do tych rad doda Ci energii i chęci do działania.

Spróbuj sama!


ZASTRZYK ENERGII

Poranna kawa to dla wielu z nas codzienny rytuał z którego nie musisz rezygnować.

Jednak nie dziw się, że po wypiciu kawy i tak bardzo szybko Twoja energia się ulatnia i znowu czujesz zmęczenie.

Nie ma sensu robić kolejnej kawy lub sięgać po szkodliwe napoje energetyzujące.

Są produkty które dają dużo energii która jest stopniowo uwalniana.

Do takich produktów możemy zaliczyć:

  • zieloną herbatę,
  • yerba matę,
  • orzechy,
  • fasolę,
  • jajka,
  • gorzką czekoladę.

PORANNY PRYSZNIC

Poranny prysznic to dobre rozwiązanie, które doskonale Cię orzeźwi.

Pamiętaj, aby pod koniec przykręcić trochę ciepłą wodę.

Zimna woda pod koniec prysznica doda Ci energii.

Wykorzystaj ten sposób podczas przerw w pracy – wystarczy ochlapać twarz zimną wodą.

To naprawdę pobudzający sposób.


LODY

Masz lody w zamrażarce na czarną godzinę?

To bardzo dobrze!

Jeżeli wstałaś i czujesz, że to będzie ciężki dzień to zjedz trochę ulubionych lodów zaraz po śniadaniu!


ZAPLANUJ SWÓJ DZIEŃ

Warto czasami wziąć do ręki kartkę papieru i długopis i rozpisać sobie plan dnia.

Trzymając się wytycznych – tego co mamy zrobić – czas nie będzie Ci aż tak uciekał przez palce i w konsekwencji będziesz miała więcej czasu na odpoczynek!

Zdjęcie Jesteś ZASPANA? Sprawdź jak przetrwać taki dzień! #1
fot. shutterstock


OGRANICZ CUKIER

Pamiętaj, że cukier dodaje energii, ale na krótki czas.

Z kolei wzrost poziomu cukru we krwi może przyczynić się do odczuwania zmęczenia.

Lepiej zjeść słodki owoc niż jakieś słodkie desery czy tuczące ciastka.


DOTLEŃ SIĘ

Warto pamiętać o odpowiednim dotlenieniu organizmu.

Z samego rana postaraj się trochę poruszać w domu – wystarczy 10 minut.

Jeżeli masz możliwość to idź do pracy pieszo.

Pamiętaj!

Twój mózg potrzebuje tlenu aby pracować efektywniej.


DRZEMKA

Jeżeli masz możliwość to zrób sobie drzemkę w ciągu dnia.

Tylko pamiętaj!

To nie ma być 2 godziny snu tylko maksymalnie 30 minutowa drzemka!

Dzięki temu zregenerujesz się na tyle, aby dalej funkcjonować.


ŚWIATŁO

Pamiętaj, aby nie ograniczać naturalnego światła.

Siedzenie w biurze przy opuszczonych roletach i patrząc się w ekran laptopa na pewno nie doda Ci energii, a wręcz przeciwnie.

Podobne Posty

Zostawić odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *